tag:blogger.com,1999:blog-7276404478763260690.post3389408518470178012..comments2023-11-05T13:19:11.903+01:00Comments on FUNDRAISER ONLINE: Doneer! Juist nu!Walter van Kaamhttp://www.blogger.com/profile/08153398369715990285noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7276404478763260690.post-52764979545939105962013-06-19T18:38:04.236+02:002013-06-19T18:38:04.236+02:00Krachtig betoog en plaatst de vinger op de zere pl...Krachtig betoog en plaatst de vinger op de zere plek. Toch krijg ik ook veel positieve input. Ik zie en praat dagelijks met veel mensen die zich willen inzetten voor een goed doel en nadenken over hoe zij een bijdrage kunnen leveren. <br /><br />Misschien had je er juist wel met de mensen rond de tafel in gesprek met ze over moeten gaan? Bijna elke persoon heeft een connectie met een doel als onderdeel van hun identiteit. Ze weten alleen niet altijd goed hoe er uiting aan te geven. Alleen doneren is voor vele niet de ervaring die zij zoeken. Goede doelen organisaties moeten veel meer een aanbieder worden dan een vrager. Een aanbieding van activiteiten om een verschil te maken, voor zowel sociaal als economisch rendement. Andrea Goezinnehttp://www.alvarum.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7276404478763260690.post-77371701270293260192013-06-11T11:47:22.361+02:002013-06-11T11:47:22.361+02:00Je hebt volkomen gelijk Walter. Mijn collega en ik...Je hebt volkomen gelijk Walter. Mijn collega en ikzelf zeggen al een tijdje dat goede doelen commerciƫler moeten worden en daar hoort ook bij dat je positief en vooruitstrevend over je eigen werkzaamheden moet zijn. Daarom zijn wij vorig jaar een marketingbureau voor goede doelen begonnen, en hebben wij nu de uitvinding van de eeuw bedacht. We zijn nu druk om dat in de markt te zetten en als dat lukt dan veranderd er veel in goede doelen land. Jacky van Diesthttp://www.shareagogo.comnoreply@blogger.com