tag:blogger.com,1999:blog-7276404478763260690.post3442983030875257580..comments2023-11-05T13:19:11.903+01:00Comments on FUNDRAISER ONLINE: Bobbel in de envelopWalter van Kaamhttp://www.blogger.com/profile/08153398369715990285noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7276404478763260690.post-43170235813456371072011-05-17T18:01:16.448+02:002011-05-17T18:01:16.448+02:00Hoi Wendy,
Dank voor je reactie.Helemaal mee eens...Hoi Wendy,<br /><br />Dank voor je reactie.Helemaal mee eens, kwaliteit van data is vaak zwaar onderschat en van heel groot belang!Walter van Kaamhttps://www.blogger.com/profile/08153398369715990285noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7276404478763260690.post-52093220068335364752011-05-16T17:10:34.706+02:002011-05-16T17:10:34.706+02:00Hoi Walter,
in mijn werk als consultant bij TNT P...Hoi Walter, <br />in mijn werk als consultant bij TNT Post, waar ik veel onderzoek doe naar effectiviteit van goede-doelen-mailings, zie ik ook steeds weer dat "de bobbel in de envelop" er voor zorgt dat er een hoog reclamebereik (mailing gezien, bekeken, gelezen) wordt gerealiseerd. En dat is een belangrijke factor om te komen tot respons! Naast de punten die jij aanhaalt mbt voorwaarden van "de bobbel" is het voor bedrijven belangrijk om ervoor te zorgen dat de database op orde is. Want als je gepersonaliseerde stickertjes gaat meesturen en vervolgens de data niet klopt, doet het enorm veel afbreuk. En dat wil je nu juist weer niet! Ik ben benieuwd naar ervaringen van goede doelen met bobbels? Of verschillen in respons bij split run wel/geen bobbel? Iemand die hier wat over wil delen?Wendy Schildernoreply@blogger.com