tag:blogger.com,1999:blog-7276404478763260690.post5321400488234514952..comments2023-11-05T13:19:11.903+01:00Comments on FUNDRAISER ONLINE: Lessen uit een PR gevechtWalter van Kaamhttp://www.blogger.com/profile/08153398369715990285noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7276404478763260690.post-18140536189942559062012-02-07T17:59:18.828+01:002012-02-07T17:59:18.828+01:00Dank voor je reactie Ilja! Ben het met je eens. Da...Dank voor je reactie Ilja! Ben het met je eens. Daarom was het ook zo verwonderlijk dat Komen zich liet 'kapen' door conservatief (Niemand beschouwde Komen eerder als een conservatief Goed Doel). En natuurlijk dat Komen het allemaal niet had zien aankomen<br /><br />Aanvulling op de berichtgeving: zojuist meldde Associated Press dat Karen Handel, de bovengenoemde Public Policy VP vertrekt bij Komen!Walter van Kaamhttps://www.blogger.com/profile/08153398369715990285noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7276404478763260690.post-19330662194827981252012-02-07T13:04:58.755+01:002012-02-07T13:04:58.755+01:00Dank voor deze interessante nederlandstalige bijdr...Dank voor deze interessante nederlandstalige bijdrage. Wie de Amerikaanse fondsenwerving volgt, kom de afgelopen weken inderdaad niet naast 'Komen vs. Planned Parenthood' kijken.<br /><br />Inderdaad heel wat interessante PR en Fondsenwerving lessen te trekken hieruit, ook voor ons deeltje van de wereld.<br /><br />Eeen belangrijke les is toch ook 'vision drives amount'. Geven -een vooral dan een diepere band tussen gever en goed doel, is vooral visie gedreven. We steunen omdat we het eens zijn met de visie, omdat we het wereldbeeld, de normen en waarden, de ideologie of levensbeschouwing van een goed doel delen. Als schenker willen we met ons gift zo vechten voor wat wij belangrijk vinden...<br /><br />Komen vs Planed Parenthood, was in de eerste plaats een ideologische / levensbeschouwelijke strijd tussen progressief en conservatief. Progressief voelde haar visie nog maar eens aangevallen en trok massaal ten strijde -met de middelen van vandaag: sociale media.Ilja De Costerhttp://www.ethicom.benoreply@blogger.com