11 Facebook giganten om te volgen

Het is misschien wel de meest gestelde vraag die ik krijg:

'Wie doen het nu écht goed op Facebook? Wie moet ik in de gaten houden?'

Daar kan je natuurlijk eindeloos over discussiëren, omdat die vraag geen eenduidig antwoord kent. 

Zelf heb ik er in ieder geval wel een gewoonte van gemaakt om hele grote Facebookpagina's van goede doelen te volgen. Want die doen in ieder geval iets heel goed!

Altijd dezelfde grote namen?

Veel van die Facebookpagina's zijn voor de hand liggend, omdat het merken met een wereldwijde uitstraling betreft. Denk aan WWF, Unicef, Amnesty International, Save the Children en World Vision.

Maar deze zijn wat minder bekend en ook groot, héél erg groot. Ze hebben allemaal tenminste 1 miljoen likes, sommigen zelfs veel meer! En nee, ze komen niet allemaal uit de Verenigde Staten.

Absoluut de moeite waard en heel leerzaam om te volgen, lijkt me. Want samen zijn deze 11 pagina's 5x groter dan de grootste 250 van Nederland!

1. Wounded Warrior Project 



2. Human Rights Watch



3. Cancer Research UK



4. Doutores da Alegria (Brazilië)



5. PETA



6. Operation Blessing International



7. Greenpeace Argentina



8. Invisible Children



9. Big Cat Rescue


10. Livestrong



11. St. Jude Children's Research Hospital



 

Heb je Fundraiser Online al bezocht op Facebook?
Op mijn Facebook pagina vind je nog veel meer interessante informatie voor fondsenwervers!

Follow Me on Facebook

Volg Fundraiser Online ook op Twitter
Follow FundraiserOnl on Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten