Maar dat lijkt voorlopig nog niet het geval...
Samenstelling
Zoals altijd start ik met de toetreders en de accounts die de Top 100 niet meer halen. Dat zijn er bij deze meting ... nul! De Top 100 bestaat uit precies dezelfde organisaties als de kwartaalmeting van mei.
De ondergrens voor opname in de Top100 is natuurlijk wel weer omhoog gegaan, van 2.422 naar 2.613 volgers
Resultaat
Het aantal volgers van de Top 100 stijgt deze zomer met 60.519 naar een totaal van 1.133.826 volgers. Dat aantal is vrijwel identiek aan de groei van de vorige kwartalen. Er verandert ook op dit gebied dus echt niets.
Groeiers
Dalers zijn er tot op heden eigenlijk nooit op LinkedIn, dus ligt de focus volledig op de accounts die het hardste groeien. Dat zijn bij deze meting:
In deze lijst vinden we zeven organisaties die we bij de vorige meting ook al in deze lijst tegen kwamen. Dus ook hier is weinig spannends te melden.
Verschuivingen
Tot slot is er dan nog het lijstje met de organisaties die de grootste sprong in de Top 100 maken.
- KNGF gaat van 63 naar 60
- NVA stijgt van 68 naar 64
- Dokter van de Wereld maakt de grootste sprong, van plek 78 naar 73
- Greenpeace gaat van 89 naar 86
- Waaker Dier klimt van 94 naar 91
- En tot slot stijgt Movies that Matter van 100 naar 97
Conclusie
Zoals ik al schreef: Kan het nog saaier? Het enige positieve dat ik uit deze waarneming haal is het feit dat LinkedIn hard blijft stijgen. Dus wie nu nog niet door heeft dat dit het sociale medium is waar het nu gebeurt zit echt te slapen!
De lijst
Vragen of opmerkingen of wil je ook in de lijst? Lees eerst de pagina met informatie over opname en mail dan naar fundraiseronline@sestertius.nl
Geen opmerkingen:
Een reactie posten