- We gaan eerst de website vervangen, in 2013 richten we ons op sociale media.
- We hebben niet genoeg content.
- We hebben er geen tijd voor.
- We gaan er iemand voor aannemen in de loop van 2012 en die gaat een plan maken.
- We weten nog niet waar we het moeten beleggen in de organisatie.
- We doen alleen Facebook, de rest is niet belangrijk voor ons.
- Het levert niets op.
- We pakken het pas op als de organisatie er klaar voor is.
- We hebben er geen budget voor.
- Onze donateurs zijn niet online actief.
- We willen wel, maar de directie staat het niet toe.
- We moeten eerst andere dingen afmaken.
- We kunnen toch niet tegen de grote merken op.
- Fondsenwerving wil wel, maar Communicatie begrijpt het niet.
- Communicatie wil wel, maar Fondsenwerving begrijp het niet. (zelfde organisatie als 14)
- We gaan eerst besluiten wat we niet meer gaan doen.
- Twitter past niet bij onze 'brand'.
- Het is al te laat, we hebben te lang gewacht.
- We hebben er niet de juiste mensen voor.
- De directeur houdt er niet van.
- We hebben al 300 likes op onze Facebook pagina, we doen meer dan genoeg!
- Het is maar een hype, volgend jaar is het weer wat anders.
- Ons bureau zegt dat het niet belangrijk is.
- We hebben geen capaciteit om nog meer online vragen te beantwoorden.
- We kiezen eerst voor herpositionering van ons merk.
- Dan gaat al het personeel de hele dag zitten Twitteren, weet je wel wat dat kost?
- Over een tijdje houdt iedereen het voor gezien.
- We gaan eerst een keuze voorbereiden voor welke sociale media we kiezen.
- We weten nog niet wat we er mee willen.
- Onze partners in Afrika/Azië/Zuid-Amerika/Oost-Europa leveren niet genoeg content aan.
- We vinden het te duur.
- We geloven er niet in
- We stoppen er geen geld in totdat we het hele plaatje compleet hebben.
- Ik zit al op LinkedIn!
- Onze Hyves pagina levert ook niets op.
- We gaan eerst bepalen wie er in de organisatie namens ons actief mag zijn.
- Het bestuur moet het plan nog goedkeuren.
- We moeten bezuinigen op Communicatie.
- Na de reorganisatie pakken we het op.
- We kunnen geen goede stagaire vinden
- We hebben het veel te druk.
- Google +? Nooit van gehoord!
- Twitter, is dat niet waar ze vertellen dat ze naar de WC gaan?
- Wat is de ROI?
- Het past niet in ons jaarplan.
- We gaan eerst beter doen wat we al doen.
- Facebook, daar zetten m'n vrienden de foto's van hun kinderen op, da's privé.
- Ons ICT systeem laat geen toegang tot sociale media sites toe!
- Dan scheppen we verwachtingen die we niet waar kunnen maken...
- Het voelt niet goed
- ...en wie gaat het werk dan doen?
- Wat heb je nu aan een hoop 'likes'?
- Als donateurs iets te vragen hebben bellen ze maar.
- Wij zijn niet interessant genoeg.
- Je kan nu eenmaal niet alles...
Volg je FundraiserOnline al op Twitter?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten