FF (1): 10 goede blogs over social media

'Je bent nooit te oud om te leren', zei mijn opa eens, nadat ik als kind (eindelijk) een keer van hem had gewonnen met een spelletje kaarten. Wat voelde ik me geweldig dat ik mij opa iets had kunnen leren! 

Tsja, helaas groei je op! Maar inderdaad ben je nooit te oud om te leren. Daarom aandacht voor een aantal goede weblogs die ik volg om wat te leren. Want er zijn er genoeg waarvan je als fondsenwerver of communicatie-medewerker bij een goed doel heel wat slimmer kan worden.

Bloggen is leuk, maar het is minstens zo leuk om blogs van anderen te lezen. Het kost alleen veel tijd, dus doe ik dat heel gestructureerd en beperk ik me dagelijks tot maximaal 10 posts. Dat lijkt heel wat, maar ik volg er ook veel.  

Na een tijdje komen dan vanzelf de blogs bovendrijven die ik blijkbaar het interessantste vind. 

Uit dat rijtje van vele honderden blogs, in mijn bladwijzer staan er inmiddels bijna 2.500,  heb ik er een aantal geselecteerd. De komende vrijdagen iedere week 10 blogs die meer dan de moeite waard zijn!

Vandaag de eerste 10, in dit geval allemaal met een link naar social media, in mijn volgorde van belang (maar daar denken veel mensen heel anders over, en ze hebben gelijk!) 














De veranderingen gaan heel snel in Sociale Media. Voor mij zijn dit 10 onmisbare blogs waarvan ik vind dat iedereen die actief is met sociale media ze zou moeten volgen!

Volgende week weer 10 goede blogs. 



Volg Fundraiser Online op Twitter:
Follow FundraiserOnl on Twitter



    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten