Buitenkans voor fondsenwervers!

Hoe kom je in crisistijd aan nieuwe donoren? Hoe hou je de bestaande donoren vast? Wat is er nodig om al die nieuwe media te implementeren in je fondsenwervingsprogramma?

Of ben je meer geïnteresseerd in de vraag hoe je als fondsenwerver de impact van je organisatie kan vergroten? Hoe je een echt verschil kan maken, juist in moeilijke tijden?   

Het antwoord op deze vragen en vele anderen krijg je op 20 juni! 

Hoe vaak heb ik het niet gehoord:

'Ik had graag naar het IFC gewild, maar de directeur vindt het te duur. Misschien volgend jaar...'

Welnu, dit is je kans! Voor al die mensen die toch eens willen genieten van internationale topsprekers vindt er over enkele weken een fantastische bijeenkomst plaats. Een buitenkans die je niet mag laten lopen. Ik ben er zeker bij en ik raad je echt aan aan mijn voorbeeld te volgen!

Vakopleidingen Dag 2013

Nieuwe initiatieven zijn altijd welkom. Zeker als ze echt iets toevoegen aan onze branche.

Op 20 juni organiseert de Vakopleidingen Fondsenwerving in samenwerking met de Resource Alliance/ International Fundraising Congres en IF-Academy de eerste Vakopleidingen Dag.

Een dag lang een exclusieve Fundraising Clinic van internationaal topniveau volgen voor slechts € 198,50 ex BTW, een geweldig aanbod lijkt me! 

De workshops vinden overigens plaats in Hotel Figi (Zeist), voor de oude rotten in het vak geen onbekende plek!

De workshops

Stephen Pidgeon (Consultant) en Maia Kahlke-Mikkelsen ( Amnesty International Denmark) zullen in hun workshop ingaan op de cruciale vraag hoe je als organisatie je boodschap cross-mediaal afstemt.

Neelam Makhijani (CEO van Resource Alliance) en  Kyla Shawyer (COO van Operation Smile)  besteden aandacht aan de vraag hoe je als fondsenwerver je interne organisatie beter kunt inzetten en daarmee de effectiviteit van je organisatie kunt vergroten.

Meer weten?

Alle info en het aanmeldingsformulier kan je hier vinden.

Tot de 20e!

Heb je Fundraiser Online al bezocht op Facebook?
Op mijn Facebook pagina vind je nog veel meer interessante informatie voor fondsenwervers!

Follow Me on Facebook

Volg Fundraiser Online ook op Twitter
Follow FundraiserOnl on Twitter


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten