5 interessante publicaties voor fondsenwervers

De afgelopen periode zijn er een aantal interessante publicaties verschenen voor fondsenwervers. 

Om te zorgen dat je ze niet mist, heb ik ze even voor je op een rijtje gezet. Alle vijf zijn gratis te downloaden als pdf-file. 

Snel doen, zou ik zeggen!

I. Sponseringadviseur.nl deed onderzoek naar de wijze waarop goede doelen online (website en sociale media) hun relatie met bedrijfspartners en sponsors kenbaar maken. De resultaten vind je hier:


II. De DDMA publiceerde een naslagwerk met alle relevante wet- en regelgeving voor marketeers bij goede doelen. Wat wel en niet mag lees je hier:


III. De VFI publiceerde de vernieuwde Goede Doelen Gids 2014. Met ook nog wat uitleg over relevante wet- en regelgeving:


IV. De jaarlijks e-mail benchmark van E-village is ook weer gepubliceerd. Downloaden kan hier:


V. Onderzoeksbureau GfK publiceerde hun jaarlijkse overzicht van trends en ontwikkelingen in de Benelux:



Genoeg leesvoer voor fondsenwervers lijkt me zo!



Heb je Fundraiser Online al bezocht op Facebook?
Op mijn Facebook pagina vind je nog veel meer interessante informatie voor fondsenwervers!

Follow Me on Facebook

Volg Fundraiser Online ook op Twitter
Follow FundraiserOnl on Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten