4 Presentaties van NTC 2012

Begin april vond in San Francisco de jaarlijkse Nonprofit Technology Conference plaats. 

NTEN, de organisator, een vereniging van professionals in de non-profit technologie, plaatste achteraf de presentaties op Slideshare. 

Het bevat interessante informatie voor wie bij wil blijven. Uit alle presentaties heb ik er 4 gehaald die ook voor fondsenwervers in Nederland interessant kunnen zijn. 

In de schaduw van de AFP, dit jaar in Vancouver, vond de jaarlijkse NTC 2012 plaats. Veel kleiner en meer georiƫnteerd op de techneuten in de non-profit sector, maar vaak even leerzaam. Online fondsenwerving en de inzet van social media kwam ook hier uitgebreid aan de orde.

In de eerste presentatie aandacht voor wat er nu wel en niet werkt in Social Network Fundraising:


De tweede presentatie gaat over het maken van Social media Guidelines:



De derde presentatie betreft het belang van 'story-telling en wat je er aan kan verbeteren:

En de vierde presentatie gaat over Facebook en waarom je wel of geen 'like' krijgt:



Follow Me on Facebook

Heb je Fundraiser Online al bezocht op Facebook?
Ik wil heel graag 30 likes hebben, zodat ik meer aandacht kan besteden aan de statistieken! Daarom zou ik je hulp echt erg op prijs stellen! 



Follow FundraiserOnl on Twitter



Geen opmerkingen:

Een reactie posten