De ideale fondsenwerver...in één woord!

Tijdens de afgelopen Vakdag Fondsenwerving vroeg iemand me te omschrijven over welke kenmerken een goede fondsenwerver moest beschikken om een potentiële donateur te kunnen overtuigen.

Eén woord schoot me spontaan door het hoofd: 

                  'Begeisterung'

Ik realiseerde me pas achteraf hoe veelomvattend dat woord is...

Thuisgekomen heb ik de exacte betekenissen nog even nagezocht:
  • Enthousiasme
  • Bezieling
  • Bevlogenheid
  • Geestdrift
  • Gedrevenheid
  • Uitgelatenheid
  • Vervoering
  • Extase
  • Betovering
  • Geestvervoering
  • Trance
  • Verrukking
  • Uitbundigheid
  • Passies
  • Hartstochten
  • Opgetogenheid
  • Verve
  • IJver
  • Klem
  • Nadruk

Wow!

Zoveel moois in één woord samengebald.

Ik wens het iedere fondsenwerver van harte toe!




Heb je Fundraiser Online al bezocht op Facebook?
Op mijn Facebook pagina vind je nog veel meer interessante informatie voor fondsenwervers!

Follow Me on Facebook

Volg Fundraiser Online ook op Twitter
Follow FundraiserOnl on Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten