25+ Bijzonder Timelines voor Goede Doelen

Een blik op de kalender leert dat 30 maart snel nadert. Op die datum zal Facebook alle pagina's omzetten naar Timeline. Aangezien het een belangrijk uithangboord van je organisatie is/wordt verdient het echt aandacht. 'You'll never get a second change for a first impression' luidt immers het adagium.

Zoals altijd zijn er een aantal organisaties die de transitie al gemaakt hebben, maar de meesten moeten het nog altijd doen. Daar om deze post om meer creatieve ideeën te stimuleren. Een selectie van hetgeen ik afgelopen week tegengekomen ben...


Een troost vooraf: Wanneer je nog niet geswitcht bent behoor je tot de grootste groep! Twee weken geleden kondigde Facebook de overgang aan, maar het lijkt nog niet echt doorgedrongen dat het een verplichte overgang is. Zowel bedrijven als non-profit instellingen reageren traag.   

Omdat je toch echt wat zal moeten doen (verreweg de meeste goede doelen hebben een Facebook Pagina) heb ik een overzicht gemaakt van de oplossingen die ik zoal tegenkwam. Om te beginnen met andere bloggers die er aandacht aan hebben besteed:
Timelines wereldwijd

Daarnaast heb ik nog meer eens een 'rondje wereld' gemaakt om te klijken wat er in de landen o ons heen gebeurt. Daarbij kwam ik nog heel wat leuke invullingen tegen, waaruit ik deze 12 geselecteerd heb, omdat ze allemaal iets bijzonders doen!














 

Tip: Alle goede ideeën die ik op dit moment zie verzamel ik in een Board op Pinterest. Die vind je hier: Fundraiser Online's Timeline Covers Board op Pinterest

Veel succes met je nieuwe Timeline!


Volg je Fundraiser Online op Twitter?

Follow FundraiserOnl on Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten